14. siječanj 2022.

Tri nove osobe u Podravkinom menadžmentu

Podravka   

Podravkinom menadžerskom timu u funkciji Glavnog direktora za Internacionalna tržišta pridružit će se Dalibor Šijak, objavila je Podravka u priopćenju u kojem donosi još promjena na menadžerskim pozicijama. Šijak ima bogato radno iskustvo na međunarodnim tržištima stečeno tijekom njegove dugogodišnje karijere. Na novu funkciju u Podravku dolazi iz Atlantic Grupe u kojoj je radio šest godina, a prethodno je radio u Adris Grupi (od 2012. do 2015.) i u Podravci (od 1999. do 2012.) u funkciji direktora Podravka Poljska i direktora za centralnu i istočnu Europu, navodi se u priopćenju.

Danijel Kocijan, iskusan menadžerski kadar Podravke, sa skoro 20 godina rada u području prodaje i marketinga u Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Poljskoj, preuzima novu dužnost koordinacije i upravljanja Tržištima jugoistočne Europe. Gospodin Kocijan ima veliko iskustvo u upravljanjima međunarodnim tržištima u različitim razvojnim fazama i značajno je pridonio u razvoju i plasmanu Podravkinog proizvodnog portfelja.

Sanja Garaj Miloš, dosadašnja direktorica marketinga Poslovnog programa Kulinarstvo, imenovana je direktoricom sektora Korporativni marketing i komunikacije. Svojim velikim iskustvom u području marketinga i upravljanju brendovima te dugogodišnjim radom u prehrambenoj industriji značajno će pridonijeti ostvarenju rezultata i strategije kompanije.

Dosadašnji direktor sektora Korporativni marketing i komunikacije Tomislav Maričević odlučio je napustiti Podravku i profesionalnu karijeru nastaviti u drugoj industriji. Sve navedene promjene menadžerskog kadra Podravke stupit će na snagu 17. siječnja 2022. godine.