24. studeni 2020.

Regionalni stručnjaci predstavljaju prodaju i marketing ‘novog normalnog‘ doba

Prodaja 2.020   

Online event ‘Prodaja 2.0. – pogled u budućnost‘ donosi na jednom mjestu iskustva vodećih ljudi iz regije u prodaji i marketingu, koji će ispričati svoja iskustva za vrijeme pandemije koronavirusa i predložiti konkretna rješenja

U organizaciji tvrtke HSM informatika 2. prosinca održat će se online event „Prodaja 2.0. – pogled u budućnost“ (link na prijavu). Na predavanjima i ključnim panelima „Budućnost prodaje“ i „Budućnost marketinga“ u sklopu događanja govorit će se o najnovijim trendovima, iskustvima regionalnih lidera u industriji i konkretnim rješenjima kako prilagoditi poslovanje novim uvjetima pomoću digitalne tehnologije.

Postoji jaz između tvrtki i klijenata, a prodajni i marketinški timovi novog doba morat će se prilagoditi kako bi taj jaz premostili. Ključnu ulogu imat će tehnologija. Ali koja je to tehnologija koja će podići produktivnost i osigurati stalan rast?

- Iako su rješenja koja nudimo relevantna, ova nam je godina bila jedna od najzahtjevnijih od osnutka prije 30 godina. HSM nije samo tvrtka koja implementira CRM rješenja, nego nam je, kao aktivnom korisniku, Salesforce zaista srce poslovanja. Tehnologija ne može ukloniti sve izazove, ali može pomoći prodaji i marketingu da rade sinkroniziranije i lakše dopru do kupaca. I, što je presudno, pomoći menadžmentu da odluke donosi pravovremeno i brzo - izjavio je Jakov Urbanke, Business Solutions Director, HSM Informatika.

Na panelu „Budućnost prodaje“ sudjelovat će Mato Njavro (ZŠEM), Darko Minić (AIGO Business System), Krešimir Hlede (Greyp Bikes) i Josip Ergović (Nexe) te će svatko iz perspektive svoje industrije govoriti o izazovima s kojima se susreće, ali pozitivnim promjenama.

- Godina 2020. samo je ubrzala tranziciju na online prodaju, čak i kod „big-ticket“ proizvoda, ali i približila proizvođača i krajnjeg kupca. Distributeri i prodajni zastupnici morat će postati sve kreativniji u pružanju dodatne vrijednosti kako bi zadržali svoju poziciju na tržištu - naglasio je Krešimir Hlede iz tvrtke Greyp Bikes kao jednu od specifičnosti koja u budućnosti očekuje distributere.

Moderator panela „Budućnost marketinga“ Ognjen Bagatin, CEO Poliklinike Bagatin i vlasnik časopisa Poduzetnik i sam se susreo s brojnim izazovima u koronakrizi. 

- Naš je najveći izazov bio kako konferencije koje smo planirali „uživo“ održati u novim uvjetima. No, našli smo način. Kontinuirano smo održavali odnose s klijentima i partnerima te smo se odlučili organizirati konferencije u online obliku. Za obje smo konferencije imali rekordan broj sudionika, što nam je pomoglo ponuditi našim partnerima više komunikacijskih platformi za promociju njihovih brendova i tako povratiti interes oglašivača - rekao je Bagatin. 

Kako će se razvijati svijet medija, oglašavanja, komunikacije s potrošačima i B2B zajednicom te koju će ulogu u svemu tome imati tehnologija, govorit će predstavnici vodećih regionalnih medija na panelu „Budućnost marketinga“: Borislav Miljanović (Represent System), Darijan Kosić (N1), Miran Pavić (Telegram) i Zoran Turković (24sata).

Više informacija o online eventu i programu možete pronaći na web stranici.