03. ožujak 2021.

Procvat internetske kupovine pomogao britanskom vlasniku kompanije Belišće

Britanski DS Smith preliminarno je u srijedu izvijestio o dobrim rezultatima u trećem fiskalnom tromjesečju zahvaljujući blagdanima i pojačanoj kupnji putem interneta, a nazire se i oporavak potražnje kupaca u industriji.

U tromjesečnom razdoblju zaključno sa siječnjem obujam prodaje ambalaže od valovitog kartona pojačan je u odnosu na prethodna tri mjeseca, a očekivani dobri rezultati u božićnom razdoblju nastavljaju se i u 2021. godini.

Naziru se i 'ohrabrujuće naznake oporavka (potražnje) naših klijenata u industriji', naglašava vlasnik tvrtke Belišće i Kaplasta iz Vojnića. 

- Vidimo sjajnu potražnju za našim održivim proizvodima i rješenjima za pakiranje u sektoru robe široke potrošnje i internetske trgovine, pa nastavljamo ulagati u rast na tim područjima - rekao je izvršni direktor Miles Roberts.

Najbolje je rezultati DS Smith u trećem fiskalnom tromjesečju zabilježio u sjevernoj Europi i Sjevernoj Americi, oslonjene na kontinuirani snažan rast u poslovanju s 'najvećim klijentima' i poboljšanu iskorištenost kapaciteta u tvornici u Indiani.

Veliki klijenti DS Smitha uključuju Amazon, Nestle i Unilever, a procvat internetske trgovine preusmjerio je fokus na kompanije koje prodaju robu putem interneta, budući da puno troše na ambalažni materijal kako bi naručeni proizvodi bili isporučeni sigurno i bez oštećenja.

U preliminarnom izvješću za burzu, DS Smith nije se osvrnuo na medijska izvješća da njegov britanski konkurent Mondi navodno sa savjetnicima razgovara o mogućoj ponudi za preuzimanje.