15. listopad 2020.

Objavljeno TOP 5 Poslodavaca Partnera za 2020.

TOP 5 poslodavaca partnera   

SELECTIO je objavio listu organizacija koje su u protekloj godini postigle najviše ocjene prilikom certifikacije njihovih HR procesa u sklopu projekta Certifikat Poslodavac Partner. Na prvom je mjestu INA, drugo mjesto dijele Atlantic Grupa, Erste banka i Zagrebačka pivovara, dok listu zaključuje JGL

Vodeća konzultantska kuća SELECTIO ove godine obilježava petnaest godina projekta 'Certifikat Poslodavac Partner' (CEP), pokrenutog s misijom promicanja izvrsnosti u upravljanju ljudskim resursima. Projekt uključuje analizu sustava ljudskih potencijala (engl. human resourcesHR) organizacija u pet opsežnih područja: strategija, regrutiranje i selekcija, upravljanje učinkom, usavršavanje i razvoj te odnos prema zaposlenicima. Analizu i ocjenjivanje sustava HR-a provodi tim od tri nezavisna stručnjaka za ljudske potencijale vodeći se pritom Knjigom standarda koja se ažurira svake četiri godine i temelji se na najboljim svjetskim HR praksama. Do sada je u reviziji sustava HR-a CEP-ovom metodologijom sudjelovalo više od 120 organizacija, a status 'Poslodavac Partner' nose samo one koje u svakom području ostvare najmanje 70 posto i ukupno 75 posto bodova.

Iznimna razvijenost sustava HR-a

Od 2008. SELECTIO objavljuje i godišnju rang-listu TOP 5 Poslodavaca Partnera, odnosno popis onih pet organizacija koje su u protekloj godini od svih certificiranih organizacija ostvarile najviše rezultate i tako pokazale iznimnu razvijenost svojih sustava ljudskih potencijala. U tvrtki SELECTIO naglašavaju kako je 2020. godina bila izazovna za sve i kako su upravo u ovakvim neizvjesnim i izazovnim vremenima kvalitetno upravljanje zaposlenicima i briga za njih presudni za uspješno poslovanje tvrtki, što su nagrađene tvrtke i prepoznale.

Izvrsnost u izazovima

Svih ovogodišnjih TOP 5 organizacija i u ovom su razdoblju pandemije koronavirusa pokazale razvijenost i agilnost svojih sustava i procesa HR-a te su strateški planirale i organizirale rad u novonastalim okolnostima. Pravodobno su se prilagodile i dodatno digitalizirale svoje procese i opremile zaposlenike svim potrebnim alatima za rad u novim uvjetima. Uspostavile su kanale krizne komunikacije i pružale potporu svom vodstvu u vrijeme krize te su na prvo mjesto stavile fizičko zdravlje i sigurnost zaposlenika, njihovo osnaživanje i očuvanje dobrobiti. Sve tvrtke nagrađene priznanjem TOP 5 ujedno su nositeljice priznanja 'Izvrsnost u izazovima' koje SELECTIO dodjeljuje od travnja ove godine tvrtkama koje i u izazovnom pandemijskom razdoblju pokazuju izvrsnost u odnosu prema zaposlenicima. 

VRIJEDNOST PRIZNANJA TOP 5 Riječ dobitnika

Na koju su praksu i inicijative iz protekle godine nagrađene tvrtke najponosnije i u čemu vide vrijednost priznanja TOP 5:

Vladimira Senčar Perkov, direktorica Ljudskih resursa u Ini:
– Najveća snaga naše kompanije su upravo radnici, stoga INA kontinuirano ulaže u područje upravljanja ljudskim resursima. Fokusirani smo na njihovu dobrobit, s naglaskom na usklađenje privatnog i poslovnog života, kao i na njihovu motivaciju za koju smatramo da je ključ uspjeha. Surađujemo s našim poslovnim jedinicama i radnicima te prema njihovim potrebama kreiramo rješenja koja struka prepoznaje i nagrađuje iz godine u godinu. Kroz platformu beneFIT osigurali smo niz pogodnosti koje doprinose zdravlju i dobrobiti. Ove smo se godine morali suočiti s dodatnim izazovima u radu izazvanima pandemijom koronavirusa. Naši fleksibilni oblici rada pomogli su nam u brzoj prilagodbi radu na daljinu, a i ranije su nam omogućavali privlačenje, zapošljavanje i zadržavanje talenata. Posjedujemo i tradiciju internog dijeljenja znanja i iskustva među kolegama i suradnicima. Putem naše INA Akademije, interne platforme za prijenos znanja, sustavno pristupamo razmjeni znanja iz raznih područja, a od toga nismo odustali ni u pandemiji već smo je prebacili na virtualne kanale. Zadovoljstvo nam je što smo prepoznati kao vodeći poslodavac te nam je čast biti u TOP 5 Poslodavaca Partnera. Nastavit ćemo razvijati područje upravljanja ljudskim resursima jer želimo pozitivno i motivacijsko radno okruženje za naše radnike.

Maja Crnjak, direktorica Sektora ljudskih potencijala Erste banke:
– Iako se ovaj certifikat odnosi na prošlu godinu, toliko se stvari i promjena dogodilo tijekom 2020. da je nemoguće ne spomenuti ih. Brzina i snaga prilagodbe novim okolnostima koju su naši zaposlenici pokazali tijekom 2020. uistinu nas čini ponosnima, a naš je posao olakšavati im tu prilagodbu. Tijekom 2019. intenzivno smo radili na digitalizaciji nekih procesa i novim kompetencijama potrebnima za budućnost, a to se pokazalo kao dobra priprema za sve što nas je ove godine dočekalo. Pred nama je novo razdoblje i vjerujemo da možemo biti njegovi kreatori. Upravo smo zato pokrenuli platformu #radimpametno koja se bavi novim načinima rada u svim važnim segmentima.

Mojca Domiter, izvršna direktorica za ljude i kulturu u Atlantic Grupi:
– Svake godine bez zadrške dajemo na reviziju procedure, programe i inicijative koje provodimo kao tim za ljude i kulturu sa željom da dobijemo temeljit i nezavisan uvid u njihovu kvalitetu. To je već drugi put zaredom da smo ostvarili ukupnu ocjenu izvrsnosti od 99 posto na svim tržištima na kojima poslujemo, što nas stavlja u vrh Poslodavaca Partnera u regiji. Vjerujemo da je upravo otvorenost za različite perspektive i mišljenja ključan sastojak uspjeha u postizanju izvrsnosti u Atlanticu te čestitamo svim kompanijama koje jednako uspješno podižu ljestvicu u kvaliteti brige za ljude, vrijednosti i kulturu.

Jadranka Sakoman, direktorica Ljudskih resursa Zagrebačke pivovare:
– Poslodavac Partner' iznimno je važno priznanje za Zagrebačku pivovaru jer potvrđuje kvalitetu našeg rada kad je u pitanju briga o zaposlenicima. Ova je godina zbog pandemije koronavirusa i potresa u Zagrebu bila posebno zahtjevna. No brzo smo se prilagodili i osigurali maksimalnu zaštitu zdravlja zaposlenika i sigurne radne uvjete. Kolegama smo na raspolaganje stavili psihologe, nutricioniste i fitness-stručnjake, osigurali mogućnost korištenja kompanijskih automobila umjesto javnog prijevoza i organizirali obroke u proizvodnji da bismo smanjili rizik od širenja zaraze. Takva brza prilagodba ne bi bila moguća bez kontinuiranog strateškog pristupa praksi ljudskih potencijala u kompaniji. Zato smo već godinama prepoznati kao top-kompanija koja se brine o svojim zaposlenicima. Zanimljivo je za istaknuti da su nam ovu godinu obilježile i nove korporativne vrijednosti među kojima je i vrijednost Ljudi su nam uvijek na prvome mjestu. To je zaista tako. Pazimo na svoje kolege i jedni na druge, a to se posebno osjeća u novim okolnostima. Kako bismo i dalje bili jedni uz druge i u radu na daljinu, dodatno smo pojačali intenzitet interne komunikacije, a kao mali znak pažnje kolegama smo darovali i personalizirane gajbice. One su mali simbol zahvale kolegama koji su opet pokazali da su najbolji kad je najteže.

Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a:
– Brzo smo se prilagodili pandemiji i uskladili svoje planove i poslovanje s novonastalom situacijom. Velik je uspjeh što smo unatoč volatilnim vremenima nastavili sa zapošljavanjem i ulaganjem u zaposlenike: zadržali smo plaće, nastavili s nagrađivanjem i povećali povlastice. Intenzivno smo radili na razvojnim planovima i usavršavanju kompetencija postojećeg kadra, certificiranju prve generacije mentora koji dijele znanja sa zaposlenicima, a pokrenut je i niz inovativnih modela u dijelu digitalne komunikacije sa željom da se svaki zaposlenik osjeća sigurno, informirano i može dati najbolje od sebe u danim okolnostima, a da pritom ostane zdrav i zaštićen. Tijekom 2019. i 2020. unaprijedili smo rad na platformama za napredno upravljanje ljudskim resursima i regrutacijama radi potpore vršnim strateškim smjerovima kompanije i novim ulaganjima u tehnološke, proizvodne i razvojne kapacitete u sklopu novog investicijskog projekta 'Integra 2020.'. JGL se u poslovanju vodi politikom raznolikosti i jednakih mogućnosti koja se osigurava i potiče u različitim područjima, uključujući zapošljavanje, uvjete rada i napredovanje u karijeri. Važno nam je i zadovoljstvo zaposlenika, zato provodimo različite aktivnosti za njih i njihove obitelji, omogućujemo dopunsko zdravstveno osiguranje, sistematske preglede i subvencionirane sportske aktivnosti. Sve to utječe na kvalitetu i mogućnost usklađivanja privatnog i poslovnog života naših ljudi.
www.poslodavacpartner.org