Korona i biznis
22. svibanj 2020.

Ivana Božanić, operativna direktorica Humana: Naš moto je da smo neozbiljni, ali radimo ozbiljno dobre stvari

Ivana Božanić, Mario Stipanović i Vanja Bertalan   

Glavnu nagradu za izradu web stranica u natjecanju na koje je pristiglo preko trinaest tisuća radova iz sedamdeset zemalja osvojila je hrvatska agencija Human koja je potukla konkurente među kojima su bili HBO, NASA, Spotify, Saturday Night Live, Google... Radi se o dvostrukoj nagradu i žirija i publike u najstrožoj web kategoriji.

Ivana Božanić, operativna direktorica Humana, ističe da se njihova prva prijava na The Webby Awards pokazala dobrom. Human dugo radi na hrvatskome tržištu, ostvarili su brojne kvalitetne projekte i odličnu suradnju s klijentima zbog čega već sedam godina zaredom dobiva MIXX nagradu za najbolji web u Hrvatskoj. No ovoga puta bilo je drukčije.

- Radili smo projekt za sebe, napravili smo nešto po svojem guštu, malo možda atipično i htjeli smo vidjeti što svijet kaže na to. Baš smo bili veseli kad smo čuli da smo ušli u finale, a ova dvostruka nagrada je skroz dobro sjela – kaže Božanić.

Smatra kako ne postoji samo jedan razlog koji je presudio pobjedi nego kombinacija petnaest godina iskustva i pozornosti koju posvećuju detaljima koji tehnički moraju biti savršeni.

- Na ovome projektu bili smo potpuno otvoreni, zabavljali smo se, uživali u procesu i nismo brinuli hoćemo li ispasti neozbiljni. Ionako je naš moto da smo neozbiljni, ali radimo ozbiljno dobre stvari – kaže Božanić ističući da je žiriju najvjerojatnije dobro sjeo njihov sadržaj, a možda ga je ugodno iznenadio i direktan pristup te kombinacija različitih stvari na jednom mjestu.

Za glasove publike u Humanu su zahvalni brojnim ljudima u Hrvatskoj koji su im pomogli pobijediti ‘veliki’ Google u finalu.