16. siječanj 2020.

Prirodna kozmetika - Otkrivanje mirisnog svijeta L‘Erbolaria  

Otkrivanje mirisnog svijeta L'Erbolaria   

Upoznajte međunarodno priznatu kompaniju, lidera talijanskog tržišta u industriji prirodne kozmetike koju već 25 godina na hrvatskom tržištu zastupa Medika d.d.

Talijanski grad Lodi na zapadnoj obali rijeke Adde u predrimsko doba bilo je naselje Kelta, naroda poznatog po svojim travarima koji su koristili drevna znanja o ljekovitim svojstvima biljaka za pomaganje ljudima. Lodiđani su u Srednjem vijeku nekoliko desetljeća gradili svoj sustav navodnjavanja vodenim kanalima koji se protežu kilometrima i kilometrima, preobrazivši nekoć sušna područja u cvjetne krajolike kakve možemo vidjeti i danas. Upravo tamo, u pitoresknom lombardijskom kraju vrijednih i upornih ljudi, rodio se prije četrdeset godina L'Erbolario, danas proslavljeno ime prirodne kozmetike.

image
Otkrivanje mirisnog svijeta L'Erbolaria

Priča o L'Erbolariu započinje 1978. godine, kada su Franco Bergamaschi i Daniela Villa  zajedničku strast prema ljekovitom bilju odlučili pretvoriti u mali kozmetički obrt imena La Premiata Erboristeria Artigiana L'Erbolario. Ime brenda dolazi od stare talijanske riječi 'erborare', koja se više ne koristi, a doslovno označava sakupljanje biljaka u poljima u svrhu izučavanja njihovih ljekovitih svojstava.

Hrvatska je treće najveće tržište brenda koji je prisutan u čak 42 zemlje svijeta

Poslovno i industrijsko carstvo bračnog para Bergamaschi – Villa svoj je sadašnji oblik poprimilo  kad su u parku prirode od 240.000 četvornih metara podignute upravna zgrada i tvornica. Sjedište tvrtke nalazi se u zdanju nalik na palače s kraja 19. stoljeća. Svaki detalj u interijeru pomno je osmišljen, kako bi prostor bio posve u skladu s njihovom životnom i poslovnom filozofijom. Sve je u znaku prošlih vremena, kad je čovjek živio u skladu s prirodom. Oduševljava i fascinantna okućnica na kojoj  je zasađeno više od 30.000 stabala i grmova. Ipak ono na što su u tvrtki najponosnije su njihovi zaposlenici. Njih 170 razlog su uspjeha tvrtke jer su sva svoja znanja i vještine utkali u razvoj iste.

image
Otkrivanje mirisnog svijeta L'Erbolaria

Najveće tržište ovoga brenda je, dakako, Italija, ali L'Erbolario svoje kozmetičke proizvode izvozi u 42 zemlje svijeta. Treće najveće tržište je Hrvatska gdje postoji dugogodišnja suradnja sa veledorgerijom Medika d.d., koja je već 25 godina zastupnik Lerbolario kozmentike za ljekarnički kanal.

L'Erbolario je ime koje se vezuje uz neospornu posvećenost prirodi, pa nije čudo da su te vrijednosti brenda prepoznate među poklonicima prirodne kozmetike, a sve proizvode je moguće pronaći u bolje opremljenim ljekarnama i specijaliziranim trgovinama medicinske opreme i lijekova.

Cruelty free proizvodi

Glavna prednost ove talijanske kompanije je kontrolirani proizvodni lanac i činjenica da se može provjeriti jedinstvenost sastojka, od same sirovine odnosno dijela biljke od kojeg se kreće i od koje će se dobiti ekstrakt pa do konačnog proizvoda koji izlazi iz njihove proizvodnje, omogućuje vrlo detaljnu kontrolu nad svakim pojedinačnim korakom proizvodnje.

image
Otkrivanje mirisnog svijeta L'Erbolaria

Takvog poslovanja se Lerbolario drži zapravo od samog početka što mogu i dokazati brojnim certifikatima. Proizvodi su certificirani kao 'cruelty free', odnosno ne testiraju proizvode na životinjama, te su dobili certifikat za očuvanje okoliša i održivost od LAV-a, talijanske Anti-Vivisection lige. Takva priznanja njihov rad unaprjeđuju iz godine u godinu.

Također vrlo bitan aspekt tvrtke je povjerenje koje kupci desetljećima poklanjaju njihovom brendu. Činjenica je da imaju velik broj kupaca koji su vjerni već 40 godina, što je jako važno jer to znači da stvaraju proizvod koji zadovoljava potrebe potrošača. Uvijek su nastojali slijediti načelo proizvodnje kvalitetnih i luksuznih kozmetičkih proizvoda, ali s razumnom cijenom.

Svaki proizvod sadrži tester i uzorak neke druge linije L'Erbolario proizvoda

Ne samo da su svi njihovi proizvodi 100% proizvedeni u Italiji, od same biljke koja se koristi, pa do unutarnje i vanjske ambalaže izrađene od recikliranih materijala, već se svi proizvodi ručno pakiraju. I svaki, ali baš svaki proizvod u sebi sadrži i tester, pri čemu je posebno zanimljivo da se prilikom stavljanja gotovog proizvoda u ambalažu, ručno dodaje i uzorak nekog drugog njihovog proizvoda, kako bi kupci imali priliku isprobati nove mirisne darove prirode, brižno ispitane i spravljene u laboratoriju s pogledom na prekrasan park prirode u sjedištu tvrtke.

image
Otkrivanje mirisnog svijeta L'Erbolaria

Godišnje L’Erbolario isporuči 15 milijuna komada svojih proizvoda i 60 milijuna uzoraka, što su stvarno impresivne količine. To je posljedica želje da njihovi kupci probaju proizvode prije nego ih kupe i da uvijek odaberu samo one koji odgovaraju njihovom ukusu i  potrebama.

L'Erbolario je jedna od poslovnih priča koje nam pokazuju kako se snovi ostvaruju, kako je važno slijediti svoju strast i kako se obiteljski posao može transformirati u svjetski uspješnu tvrtku, ne gubeći pri tome ništa od svoje izvorne misije, obiteljske topline i predanosti ekološkom i održivom razvoju.