06. svibanj 2021.

Croatijin LAQO ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji call centar

Croatijin LAQO, prvo hrvatsko 100 posto digitalno osiguranje, ima najbolje korisničko iskustvo i najbolji call centar do 30 ljudi. Ove dvije vrijedne nagrade dodijeljene su na svečanosti CX portala koji već šestu godinu zaredom dodjeljuje nagrade najboljima s ciljem podizanja svijesti o važnosti vrhunskog korisničkog iskustva i njegovom utjecaju na uspješnost kompanija.

Natječaj je ove godine bio prilagođen izazovima s kojima su se kompanije susretale tijekom 2020. godine, a nagrade su dodijeljene u ukupno šest kategorija. Najbolje iz svake kategorije izabrao je stručni žiri kojeg čine neki od najboljih stručnjaka iz područja korisničkog iskustva u Hrvatskoj.

LAQO by Croatia osiguranje ove je godine pobjednik u čak dvije kategorije, a žiri je oduševio svojim brzim, jednostavnim i digitalnim pristupom prema korisnicima koji u samo nekoliko klikova mogu doći do svog auto osiguranja, ali i svih drugih ključnih usluga i informacija.

- Nagrade koje smo osvojili rezultat su predanog rada cijelog tima i potvrda da radimo odličan posao. Korisnik je u DNK LAQO branda i svaka naša aktivnost počinje i završava s korisnikom. Odluka da prilikom razvoja funkcionalnosti nikada nema kompromisa na korisničkoj strani je naš najsnažniji alat za najbolje korisničko iskustvo. S druge strane, naš sjajan Tim podrške produžena je ruka jednostavnim digitalnim procesima koja pomaže i educira klijente kako može brže i jednostavnije. Ponosna sam što LAQO tim neumorno uvodi značajne promjene na tržištu osiguranja - izjavila je Ana Zovko, direktorica sektora za digitalni razvoj Croatia osiguranja.

LAQO osiguranje je digitalan brend Croatia osiguranja, koji posluje u sastavu Adris grupe, a čijim se lansiranjem Hrvatska pridružila malom broju zemalja s ovako naprednom uslugom. Od kada je predstavljen, LAQO bilježi sjajne rezultate i niže zadovoljne korisnike - LAQO web do sada je posjetilo preko milijun korisnika, a kalkulator za izračun cijene koristilo je 160 000 ljudi. LAQO korisnička služba provela je 123 770 tisuća minuta u razgovoru s korisnicima te je na temelju njihovog feedbacka napravljeno 160 poboljšanja.

Nedavno je lansiran i jedinstveni program prevencije LaqoPrevent kojim LAQO promiče sigurnu vožnju i odgovorno ponašanje u prometu korištenjem naprednog tehnološkog rješenja telematike. Korisnici tako u sklopu svoje aplikacije mogu pratiti različite aspekte svoje vožnje i utjecati na smanjenje ključnih rizika u prometu te biti nagrađeni za odgovorno ponašanje i dobre rezultate. U sklopu LaqoPrevent programa provodit će se i niz izazova i natječaja kojim će se korisnike dodatno pozivati na odgovornu vožnju.