13. listopad 2021.

Squid Game je i službeno najuspješnija Netflixova serija

squid game invitation card

   

U svega 27 dana od lansiranja taj distopijski uradak pogledalo je 111 milijuna kućanstava čime je premašen rekord koji je držala kostimirana dramska serija Bridgerton (82 milijuna u prvih 28 dana)

Južnokorejska dramska serija Squid Game i službeno je najuspješnija Netflixova serija svih vremena. U svega 27 dana od lansiranja taj distopijski uradak pogledalo je 111 milijuna kućanstava čime je premašen rekord koji je držala kostimirana dramska serija Bridgerton (82 milijuna u prvih 28 dana). Kako prenosi Reuters, i u Netflixu su iznenađeni planetarnim uspjehom serije koja prati natjecatelje brutalne igre u lovu na 38 milijuna dolara.

Iznenadan hit

Osim što je gledatelje prikovala za ekrane, inspirirala je viralna videa, memeove, producente video-igrica i publiku koja nabavlja karakteristična crvena i zelena odijela za Noć vještica. Netflix će čak morati platiti odštetu južno-korejskom telekomu SK Broadband kojemu su troškovi održavanja mreže porasli zbog golemog prometa, ali i Koreanki koja, nesretnim slučajem, dijeli isti broj kao i lik u seriji zbog čega joj mobitel ne prestaje zvoniti. Netflixu je odluka da producira scenarij serije koji je godinama stajao u ladici, bila sjajan poslovni potez, a to da nade i dalje ulažu u južnokorejsku kinematografiju svjedoči podatak da planiraju uložiti pola milijarde dolara u razvoj sadržaja na tom tržištu.