30. srpanj 2021.

Abeceda komunikacije osvojila prestižnu svjetsku nagradu IPRA Golden World Awards

Kampanja ‘Kad sigurno voziš, sigurno stižeš‘, osmišljena za Ministarstvo unutarnjih poslova, proglašena je najboljom na svijetu u kategoriji ‘Country, region, city‘

Domaća agencija Abeceda komunikacije osvojila je prestižnu svjetsku komunikacijsku nagradu IPRA Golden World Awards 2021. za kampanju 'Kad sigurno voziš, sigurno stižeš'. Kampanja, osmišljena za Ministarstvo unutarnjih poslova, proglašena je najboljom na svijetu u kategoriji 'Country, region, city'. Kako je izjavila izvršna direktorica Abecede Marina Bolanča, osim što je iznimna čast primiti ovako prestižnu nagradu, ona je i potvrda da u agenciji rade dobar posao sa svrhom.

– Imali smo sreću da smo surađivali s klijentom koji je bio potpuno otvoren prema novim idejama i načinima komunikacije. Vjerujemo da je upravo to prepoznao i IPRA-in žiri i da smo zbog toga dobili ovu važnu nagradu – rekla je Bolanča.

Nagrađivana kampanja

Ta snažna, emotivna i poučna kampanja već je nagrađena ovogodišnjim HUOJ Grand PRixom prema ocjeni domaćeg žirija u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne vlasti Republike Hrvatske, dok je, prema ocjeni međunarodnog žirija, osvojila drugo mjesto u kategoriji društveno odgovornog poslovanja.

Uspješnost ove kampanje može se mjeriti i konkretnim i važnijim rezultatom - prometne nesreće s ukupno nastradalima smanjile su se za 31 posto, od čega su se nesreće sa smrtnim ishodima smanjile za 50 posto, a s ozlijeđenima 30,2 posto. Inače, IPRA (International Public Relations Association), Međunarodno udruženje za odnose s javnošću, vodeća je globalna mreža stručnjaka za odnose s javnošću.

IPRA Golden World Awards za izvrsnost u odnosima s javnošću, osnovana je 1990. godine te svake godine slavi izvanredna postignuća globalnih komunikacijskih profesionalaca. Abeceda komunikacije, agencija je za komunikacijski konzalting koja posluje od 2012. godine, članica je Global Comm-a donoseći globalnu ekspertizu s primjenom na lokalnim tržištima Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine.