12. listopad 2020.

ŠEST razloga zašto se prijaviti na Liderovu edukaciju - Kako do novih kupaca?

Kako do novih kupaca   
Marijan Palić, voditelj marketinga Agency04
Marijan Palić, voditelj marketinga Agency04

Sljedećeg utorka počinje Liderova online edukacija - Kako do novih kupaca? Edukacija se sastoji od ŠEST modula, a svaki od njih trajat će po TRI sata. Ova je edukacija nastavak offline edukacija koje su se održale pod nazivom Marketing u praksi.

Istaknuli bismo izjavu Nine Markovac, tada asistentice marketinga u Blitz-Cinestaru, a sada social media manageru u Pickboxu, koja je pohađala jednu od edukacija:

Odlična edukacija koja u relativno kratkom roku obuhvaća široki spektar znanja i korisnih alata koji se mogu odmah primijeniti u praksi. Sviđa mi se što smo na kraju imali grupni zadatak na stvarnom slučaju, tako da smo naučeno odmah mogli isprobati!

Evo i ŠEST razloga zašto se trebate prijaviti na edukaciju i već sada osigurati svoje mjesto:

1. Proći ćete detaljno najnovije kanale promocije, naučiti istražiti tržište potpuno besplatno...

Proći ćete sve najnovije kanale komunikacije, oni koji vam mogu poboljšati rezultate poslovanja. Naučit ćete trikove i tajne Facebook i Instagram oglašavanja, kreiranja kampanja preko kojih možete skupljati lidove, a prije svega, naučit ćete kako potpuno besplatno istražiti tržište i svoju konkurenciju.

2. Naučit će se kreirati marketinšku strategiju

Nakon edukacije, znat ćete kreirati marketinšku strategiju za proizvod ili tvrtku kroz sve alate koji će se spominjati u edukaciji.

3. Edukacija je interaktivna i puna praktičnih primjera

To znači da se za vrijeme edukacije aktivno odgovara na sva vaša pitanja i spominju se primjeri iz prakse iz vaše industrije, ali i sve zanimljive prakse kroz koje su polaznici prolazili.

4. TOP predavači koji iza sebe imaju iskustva

Na edukaciji su predavači koji iza sebe imaju mnoštvo praktičnog iskustva i ostvarenih rezultata. Marijan Palić i Mato Rajić autori su i hit knjige Atomski marketing, koja je bila najprodavanija knjiga u  2019. godini u području marketinga. Obojica imaju iskustva u mnogim industrijama, od sportske, preko edukacije, medija, zdravstva pa sve do IT sektora.

5. Završni rad na pravom slučaju iz prakse

Na kraju ćete raditi na završnom radu u grupama, cilj je kreirati strategiju i koristiti alate koje ste naučili na edukaciji.

6. Facebook grupa podrške

Inovativni pristup ove edukacije pokazujemo i tako što ćemo kreirati posebnu grupu na Facebooku u kojoj će polaznici moći postavljati pitanja - a na koja će direktno odgovarati predavači.

Za edukaciju se možete prijaviti OVDJE, požurite jer je broj mjesta ograničen.