28. lipanj 2016.

Softver Podravke i Microsofta povezat će prehrambene sklonosti potrošača, proizvođače i ugostitelje

lider.media
lider.media

Prvi Business Hackathon Podravke i Microsofta Hrvatska u tijeku je u sjedištu Podravke, a kao rezultat očekuje se softver koji povezuje prehrambene sklonosti potrošača, proizvođače i ugostitelje.

Tijekom tog 48-satnog procesa, informatički stručnjaci imaju zadatak razviti inovativni sustav za online naručivanje Podravkinih jela iz FoodSolution segmenta, uz predikciju kategorije jela u određenom vremenskom razdoblju.

Inovativnost sustava za naručivanje je u predviđanju asortimana i količine hrane utemeljenom na dotadašnjim narudžbama, profilu gostiju i vrsti ugostiteljskog objekta. Softversko rješenje će rezultirati bržim, jednostavnijim i preciznijim naručivanjem jela.

O čemu se točno radi, na današnjoj konferenciji za novinare objasnili su predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić, direktor Microsofta Hrvatska i Bosna i Hercegovina Ivan Vidaković te Predsjednik Uprave Compinga Alojzije Jukić.

Kako je objasnio Vidaković, Heckathon je spoj dviju riječi, Hacking i Marathon i veže se uz informatičare koji, unutar određenog vremena, generiraju rješenje nekog zadatka.

- Nama je pala na pamet ideja da spojimo taj inovativni koncept s poslovanjem te tako pokušamo pomoći poslovnom sektoru. Izabrali smo Podravku, kao jako dobrog partnera, prepoznavši je po sličnom načinu razmišljanja, rekao je Vidaković te dometnuo kako je na ovom projektu vidljiva međusektorska kooperacija tri najbolje stvari koje Hrvatska može ponuditi, a to su hrana, turizam i IT.

Predsjednik Uprave Coompinga Ivan Vidaković kazao je kako je Podravka njihov dugogodišnji partner te oni koprivničku kompaniju konstantno prate kroz njenu digitalnu transformaciju.

Mršić je napomenuo kako je u koprivničkoj kompaniji pokrenut proces digitalizacije, a jedan od projekata unutar food divizije jest i food solution. Tu se mijenja poslovni model suradnje između proizvođača visokokvalitetne hrane i onih koji tu hranu nude krajnjem korisniku. Hackathonom Podravka želi razviti novi poslovni model koji će u potpunosti razumjeti potrebu krajnjeg korisnika. Odnosno, njime se razvija softer koji će povezati Podravku, hotele i hotelskog gosta.

- Tijekom ovog Hackathona najbolji stručnjaci stvaraju novi proizvod koji će biti globalno kompetitivan, istaknuo je Mršić te objasnio kako je cilj heckathonovog rješenja što bolje poznavanje prehrambenih navika gosta, smanjivanje zaliha, optimiziranje troškova od proizvodnje hrane do konzumenta.

- Sljedeći korak bit će da gost prilikom rezerviranja hotelskog smještaja može sam dizajnirati jelovnik. Gdje je granica razvoja tog softvera, doista je teško predvidjeti, zaključio je Mršić.